Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Αγάπη μου ΟΥΑ ΟΥΑ



Τον πρώτο χρόνο της δικτατορίας, το 1967, ο Κώστας Ρηγόπουλος και η Κάκια Αναλυτή ανεβάζουν την κωμωδία του Φρανσουά Καμπό "Αγάπη μου Ουάουα".
Κανείς δεν μπορεί να προβλέψει την "τρελή" πορεία αυτής της παράστασης και, κυρίως, όχι η Τζένη Καρέζη. Είχε παρουσιάσει κι εκείνη την "ΟYA OYA", χωρίς ανταπόκριση από το κοινό, και προειδοποιεί το Ρηγόπουλο για την ανοησία του! *

Το έργο, τελικά, γράφει 2.500 παραστάσεις, παίζεται για 6 συνεχόμενες χρονιές και παραμένει η μακροβιότερη παράσταση μέχρι την εμφάνιση του έργου "Σεσουάρ για δολοφόνους".


Τον τρίτο χρόνο του έργου ο Κώστας Ρηγόπουλος, μην μπορώντας πια να αποδώσει, παραδίδει τη σκυτάλη στον Ανδρέα Μπάρκουλη:
«Από το προηγούμενο καλοκαίρι, του 1969, που παίζαμε την "Ουάουα" στο θερινό μας θέατρο, μέσα μου κάτι άρχισε να μην πηγαίνει καλά. Εγώ που "έτρωγα" τα σανίδια της σκηνής κι έκανα όποιον αυτοσχεδιασμό ήθελα χωρίς να έχω κανένα πρόβλημα, ξαφνικά μου κόλλησε σταδιακά μια φοβία. Νόμιζα πως θα ξεχάσω τα λόγια μου, πως δεν θα μπορέσω να προχωρήσω παρακάτω.» *



http://www.youtube.com/watch?v=bsXPB28XmQw
"Αγάπη μου ΟΥΑ ΟΥΑ" - Θέατρο της Τετάρτης 
Ερμηνεύουν: Κώστας Ρηγόπουλος, Κάκια Αναλυτή, Ηλίας Λογοθέτης, Μάκης Ρευματάς, Κατερίνα Μπόμπου, Βασίλης Πλατάκης, Νίκος Παγκράτης.
Μετάφραση: Πλάτωνας Μουσαίος, σκηνοθεσία: Κώστας Ρηγόπουλος.



(ακούστε και δείτε με κλικ στα εικονίδια)




http://www.youtube.com/watch?v=bsXPB28XmQw
 "Aγάπη μου ΟΥΑ ΟΥΑ" - ταινία (1974)
Παίζουν: Κώστας Ρηγόπουλος, Κάκια Αναλυτή, Μπεάτα Ασημακοπούλου, Ρίτα Μουσούρη, Νίκος Παγκράτης, Βασίλης Πλατάκης, Στέλιος Λιονάκης, Νίκος Σκιαδάς, Μάνια Κόλανδρη, Γιάννης Χειμωνίδης, Μαρία Μπονίκου.
Σενάριο-σκηνοθεσία: Γιάννης Δαλιανίδης.


Υπόθεση:
Ο ήρωας του έργου είναι ένας συγγραφέας και τον συναντούμε σε μια καμπή της ζωής του: δεν έχει έμπνευση, δεν έχει καλή σχέση με τη γυναίκα του, δεν έχει χρήματα! Ο ερχομός μιας νέας υπηρέτριας, όχι μόνο θα ταράξει τα λιμνάζοντα νερά του γάμου του, αλλά θα εντελώς αλλάξει τη ζωή του!


διαβάστε:


2 σχόλια:

Η παράσταση δεν είναι φώτα, δεν είναι σκηνικό,
είναι οι άνθρωποι, εσείς κι εγώ.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...